Získajte až 13% zľavu pri nákupe našich produktov

Vytvorili sme pre vás vernostný program a zľavy až do 13%. Je určený pre tých z vás, ktorí u nás pravidelne nakupujete. Využite možnosť získať:

  • Prvú permanentnú zľavu 5% na všetky zakúpené produkty získavate od nás vtedy, ak celkový objem všetkých Vašich objednávok presiahol sumu 250 eur.
  • 2. Druhú permanentnú zľavu 8% na všetky produkty získavate od nás vtedy, ak celkový objem všetkých Vašich objednávok  presiahol sumu 500 eur.
  • 3. Tretiu možnú zľavu 5% môžete získať, ak urobíte opakovane nákup do 30 dní od posledného nákupu. 

Najnižší výber produktov v SR

Kvalita a nie kvantita. Preto je niekedy dôležitejšie platiť viac a konzumovať menej. To je naše heslo, s ktorým pristupujeme hlavne k výžive. Ponúkame vám výber produktov spoločnosti Kompava, ktorú považujeme za jednu z najserióznejších firiem na Slovensku. V spolupráci s touto skvelou firmou sme vytvorili spoločné produkty ako Wellness Protein a Wellness BAR, ktoré oba nájdete spolu s ďalšími v našom obchode.

Vybrať produkty

Získajte e-publikáciu ZADARMO

Stiahnite si pri každom nákupe jednu MINI publikáciu ZADARMO. Pripravujeme pre vás nové publikácie, ktoré Vás obohatia po praktickej stránke. Už čoskoro pribudnú ďalšie publikácie na tému stravovania športovcov, dôchodcov, sociálne slabších skupín a iné zaujímavé témy.

Krok pri nákupnom procese

Predávame naše vlastné produkty

V spolupráci so spoločnosťou Kompava sme vytvorili unikátne produkty, ktoré svojou hodnotou a funkčnosťou prevyšujú takmer všetky dostupné produkty na Európskom trhu. Wellness Protein, Wellness BAR, Sport Premium Energy a Protein Premium Energy, ktoré sú výsledkom našej dlhoročnej snahy bojovať za poctivé a biologicky čisté produkty. Zistite podrobné informácie o týchto výnimočných produktoch priamo v sekcii produkty.

Info produkty

 

Prečo nakupovať u nás?

  • veríme, že ponúkame kvalitný výber tých najlepších produktov na Slovensku
  • veríme, že hoci produktov ponúkame pomenej, dá sa s nimi budovať skvelé zdravie, pretože ich sami používame každý deň
  • veríme, že k produktom poskytujeme užitočné informácie, ktoré môžete okamžite použiť u vás doma a premeniť ich na vlastné skúsenosti
  • veríme, že poskytujeme neskreslené a odborné informácie, ktoré sú niekedy aj kritické ale za to objektívne aj k vám ako zákazníkovi
  • veríme, že vedieť viac je aj vo vašom záujme a preto poskytujeme pridanú hodnotu vzdelávania pre rôzne cieľové skupiny (nadváha, obezita, naberanie svalovej hmoty, deti)
  • veríme, že ak sa zaujímate o takéto produkty, ste typ človeka, ktorému záleží na svojom zdravý a zdravý svojej rodiny

Veríme, že lepšie zdravie, vitalita i kondícia prichádzajú z lepšej informovanosti. Staňte sa lepšou verziou samého seba.

Pre zákazníkov e-shopu ACTION&HEALTH otvárame novú službu - zaplatený tovar si môžete v Nitre prevziať osobne - ušetríte poštovné.

Postup pri objednávaní, zaplatení a prezvatí tovaru:

  1. Tak ako doteraz podľa pokynov na našom e-shope si objednáte a zaplatíte za tovar - naše výživové doplnky.
  2. Po elektronickom zaplatení objednaného tovaru + poštovného na náš účet zavoláte na telefónne číslo 0905 279 324, že si chcete prevziať tovar osobne.
  3. Telefonovať musíte asi hodinu pred prevzatím tovaru, dohodneme sa na približnom čase, kedy si prídete pre tovar.
  4. Tovar môžete prevzať sedem dní v týždni - aj v sobotu a nedeľu - denne od 7,30 hod. ráno do 20,00 hod. večer.
  5. Počas preberania  tovaru Vám vyplatíme v kovových peniazoch poštovné, ktoré ste elektronicky zaplatili spolu s tovarom.
  6. Súčasne dostanete aj vytlačenú faktúru za tovar + za poštovné.
  7. Tovar preberáte vonku pri bráne na ulici na adrese - PhDr. Ivan Mačura, Wilsonovo nábrežie 112, 949 01 Nitra - rodinný dom, pred ktorým sa dá vždy parkovať.
  8. Pozor - tovar sa nedá zaplatiť v hotovosti.

Ivan Mačura - 0905 279 324

Ochrana osobných údajov

Bez obáv, ceníme si vaše súkromie a nikdy sa s nikým nepodelíme o náš zoznam emailov a zákazníkov.

Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Prehlásenie TU.

V obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach Vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na Vašom účte.

Počas Vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli). Kedykoľvek sa nás môžete spýtať, aké údaje o Vás máme v našej databáze uchované a na čo boli použité.

Vaše údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena) a doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorazovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky.

Databázu údajov nepredávame, neprenajímame ani inak neposkytujeme žiadnej tretej strane (ak nie je pri konkrétnom titule uvedené inak). Prevádzkovateľ môže tretím stranám alebo verejnosti poskytnúť súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie údaje, avšak na základe nich nie je možné nijakým spôsobom identifikovať jednotlivých zákazníkov.

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchode

(pre tých čo sa veľmi ponáhľajú)

  • objednávkou potvrdzujete, že vybraný tovar máte seriózny záujem
  • objednávať si môžete nonstop
  • platba je nutná vopred cez internet banking
  • my sa zaväzujeme že tovar doručíme v perfektnom stave a čo najskôr
  • ak by sa niečo zmenilo, hneď vás kontaktujeme
  • objednávku môžete zrušiť bez udania dôvodu do 24 hodín - za zrušenie nič neplatíte
  • tovar zasielame cez poštu v liste, alebo balíkom o max. hmotnosti 15 kg viac info na www.posta.sk
  • poškodený tovar vám vyreklamujeme ak sa jedná o oprávnenú reklamáciu, prípadne vymeníme za iný
  • pri nákupe súhlasíte so spracovaním osobných údajov a spôsobom, ako ich chránime

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchode

(len pre tých precíznych, svedomitých a formálnych)

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka v online obchode. Predmetom tzv. kúpnej zmluvy je iba tovar uvedený v objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednaný tovar vám zašleme po predchádzajúcej platbe na účet Slovenskou Poštou ako balík, alebo do 2 kg ako listovú zásielku. Pri objednávke a dodávke poštou nad 150 EUR neplatíte poštovné. Cena poštovného (vid cena nákupný proces). Maximálna hmotnosť jedného balíka je 15 kg.

6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota je od 7-14 dní (resp. čo najskôr), ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

7) VRÁTENIE TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu skladu - ACTION&HEALTH,s.r.o. Wilsonovo nábrežie 112, 949 01 Nitra. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.

9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné chyby a poškodenia. Prípadné chyby je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom ručíme. Na všetok tovar sa vzťahuje záruka podľa informácií uvedených na obalovom materiály. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) chyby zapríčinené bežným používaním

b) nesprávnym použitím výrobku

c) nesprávnym skladovaním

d) ak ste oznámenie o chybe neoznámili do siedmich pracovných dní po obdŕžaní tovaru.

e) cenu poštovného

Postup pri reklamácii:

1) prezrite tovar ihneď po doručení

2) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne

3) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu (vid nižšie)

4) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu spätnú adresu a Váš telefónny kontakt

5) do zásielky priložte doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií, Vás budeme čo najskôr informovať o stave reklamácie.

Adresa skladu: Wilsonovo nábrežie 112, 949 01 Nitra
Tel. pre reklamácie: PaedDr. Vlado Zlatoš, PhD. - 0904 140 305, PhDr. Ivan Mačura - 0905 279 324
Email: eshop [zavináč] vladozlatos.com
Adresa firmy: ACTION&HEALTH,s.r.o., Párovská 9, 949 01 Nitra, Slovakia

Zákony a predpisy:

  • zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
  • zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.

10 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V rámci ochrany a práce s osobnými údajmi, postupujeme podľa týchto pravidiel TU.

Ako funguje systém vybavovania objednávok v našom internetovom obchode

Nebudeme Vás klamať ani sľubovať, že objednávku dostanete do 3 dní, pričom dobre vieme, že celý kolobeh doručenia tovaru je naviazaný na tok peňazí, rýchlosť dodávateľov, dostupnosti produktov, ich stav na sklade výrobcu, či ho stíhajú vyrábať na čas, logistiku a iné faktory, na ktoré sa dá vždy vyhovárať. Sľubujeme však, že Vašu objednávku vybavíme tak rýchlo ako je to v našich silách.

Každá zaplatená objednávka sa okamžite odosiela dodávateľovi. Po prijatí platby vás informujeme emailom že objednávka bola "zaplatená". Dodávateľ nám nosí zaplatený tovar každý utorok a štvrtok, ak ho práve má na sklade.

V stredu a v piatok sa objednávky, ktoré nám dodávateľ priniesol balia a odosielajú. V ten deň, alebo nasledovný deň po odoslaní, vás informujeme že objednávka bola "expedovaná". Ak nám dodávateľ váš tovar nepriniesol, znamená to že:

1. objednaný tovar nemá (najčastejšie konkrétne príchute) alebo,

2. v Kompave tovar nestihli vyrobiť a dodať nášmu dodávateľovi

V takom prípade vašu objednávku v systéme označujeme ako "meškanie objednávky". Žiaľ tu sme bezmocní a i napriek naliehaniam na dodávateľa. On sám nedokáže urýchliť vyrobenie chýbajúcich produktov, ale najčastejšie tovar nemá z dôvodu zlyhávania ďalších logistických partnerov (Kompava smerom k dodávateľovi - on smerom k nám). V najlepšom prípade sa nám tovar darí doručiť do 3 - 5 dní od zaplatenia objednávky, v najhoršom prípade do 14 dní. V takom prípade nám prosím prepáčte, robíme čo môžeme.

Čo máte robiť ak tovar neprichádza dlhšiu viac dní po avizovanom odoslaní Slovenskou poštou?

  • vaše balíky aj listy zasielame doporučene cez Slovenskú poštu
  • ak nás budete informovať o tom, že balík / list neprišiel do 2 dní po odoslaní zásielky, zašleme vám fotokópiu na ktorej bude presné číslo vašej doporučenej zásielky
  • toto číslo si opíšte a informujte sa na svojej pošte kde sa zásielka nachádza
  • nás informujte ako ste na pošte pochodili
  • za posledných 5 rokov sa nám stalo že iba raz objednávka nebola doručená vôbec a balík sa stratil, zákazníkovi sme tovar poslali opäť na naše náklady a to isté urobíme aj vo vašom prípade

 

Tešíme sa na spoluprácu s Vami

PaedDr. Vlado Zlatoš, PhD. - 0904 140 305
PhDr. Ivan Mačura - 0905 279 324

 

 

Scroll